Mes klausiame
Ką turėtume statyti Vilniuje?
 
Tvarkos ir Teisingumo partija siekia
 
Apsaugoti Lietuvos žmonių orumą, teisingumą, demokratiją.
Paieška svetainėje
Renginių kalendorius
 <<Birželio 2017>> 
 PirAntTreKetPenŠešSek 
 2829301234 
 567891011 
 12131415161718 
 19202122232425 
 262728293012 
Naujienos
 
2011 07 15
Vilniaus miesto savivaldybės tarybos frakcijos TVARKA IR TEISINGUMAS pareiškimas
Meras A.Zuokas atsisakė į 2011-07-13 Tarybos posėdžio darbotvarkę įtraukti sprendimo projektą „Dėl Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų darželių bei mokyklų šilumos tiekimo bei pastatų priežiūros paslaugų" sutarties, pasirašytos 2010-11-26 savivaldybės administracijos ir „City Service", nutraukimo. Tik po sudėtingos procedūros, 17-kos Tarybos narių iniciatyva šis klausimas buvo įtrauktas į 2011-07-13 darbotvarkę.

 

Viešųjų pirkimų tarnyba 2011-01-25 raštu Nr. 45-277 nurodė Vilniaus miesto administracijai, kad savivaldybė vykdydama viešąjį pirkimą pažeidė LR Viešųjų pirkimų įstatymo 3 str. 1 dalį, 32 str. 2 dalį, 32 str. 6 dalį, konkursas vyko dirbtinai ribojant konkurencijos ir proporcingumo principus, pirkėjas neatitiko pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų, nebuvo laikomasi įtvirtinto skaidrumo principo.

 

Be to Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija 2011-01-14 raštu Nr. R2-60 „Dėl viešojo pirkimo konkurso sąlygų Vilniaus miesto savivaldybėje" nurodė, kad savivaldybės administracija grubiai pažeidė LR Šilumos ūkio įstatymo 12 str. 1 dalį, kur nurodyta, kad šilumos vartotojai atsiskaito su šilumos tiekėju už sunaudotą šilumą pagal šilumos pirkimo-pardavimo vietoje įrengtų atsiskaitomųjų šilumos apskaitos prietaisų rodmenis.

 

Savivaldybės administracija konkurso sąlygose ir pasirašytoje sutartyje su paslaugos tiekėju (tarpininku) UAB „City Service" atsiskaito už suvartotą šilumos kiekį mokyklose, darželiuose šildymui, pagal maksimalias normas vienam kvadratiniam metrui ploto per mėnesį nustatytas Kainų komisijos 2003-12-08 daugiabučiams namams, o už šilumos kiekį karšto vandens cirkuliacijai palaikyti apskaičiuota ne kilovatvalandėmis mokyklai per mėnesį, kaip to reikalauja Kainų komisijos metodika, bet kilovatvalandėmis vienam kvadratiniam metrui ploto.

 

Kainų komisija rašte nurodo, kad „Maksimalios šilumos suvartojimo normos daugiabučių namų butams ir kitoms patalpoms šildyti" negali būti taikomos mokykloms ir darželiams, be to maksimalios šilumos suvartojimo normos yra ženkliai aukštesnės nei realūs šilumos kiekio suvartojimai užfiksuoti pagal šilumos skaitiklių rodmenis, todėl susidaręs skirtumas pajamų gautų už šilumos energijos suvartojimą pagal maksimalias šilumos suvartojimo normas ir sąnaudos šilumos tiekėjui pagal skaitiklių rodmenis sudarys, viešojo pirkimo laimėtojo (UAB „City Service") pelną, kuri prieštarauja imperatyvioms LR Šilumos ūkio įstatymo 12 str. 1 dalies nuostatoms.

 

Manau, kad Vilniaus miesto savivaldybė atsiskaitydama tokiu būdu gerokai permoka už švietimo ir ugdymo įstaigų šildymą, dėl to turėtų susidomėti ir teisėsauga.

 

Viešųjų pirkimų tarnybos vadovas (Ž.Plytnikas) rašte savivaldybės administracijai konstatavo, kad vadovaujantis LR Civilinio kodekso 1.80 straipsnio 1 dalies nuostatomis, imperatyvioms įstatymo nuostatoms prieštaraujantis sandoris yra niekinis ir negalioja. Vilniaus miesto savivaldybės administracija turėtų nutraukti ir esant poreikiui, organizuoti naują viešąjį pirkimą. Tarnyba prašo nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 10 darbo dienų informuoti apie savivaldybės priimtus sprendimus dėl sutarties nutraukimo.

 

Opozicinės partijos Tvarka ir teisingumas frakcijos iniciatyva pateiktą tarybos sprendimą dėl Viešųjų pirkimų tarnybos reikalavimo nutraukti didžiulę 121,73 mln. litų vertės sutartį su koncerno „Ikor" (buvusi Rubicon Group) kompanija „City Service" dėl mokyklų bei darželių priežiūros ir šilumos tiekimo, tarybos valdančioji dauguma atmetė.

 

Darbo partijos ir lenkų rinkiminės akcijos tarybos nariai deklaruojantys, kad kovoja ir kovos su korupcinėmis apraiškomis savivaldybėje nepalaikė sprendimo nutraukti sutartį, kuri sudaryta pažeidžiant Lietuvos Respublikos įstatymus.

 

Norėtųsi priminti, kad visi tarybos nariai pradėdami dirbti, prisiekė, kad laikysis LR įstatymų, o kaip rodo sprendimai - viskas atvirkščiai. Kyla klausimas kam reikalinga priesaika arba turėtų būti sukurtas mechanizmas dėl tarybos narių atšaukimo sulaužius priesaiką

 

 

Frakcijos vadovas

 

Bronius Cicėnas